Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 800 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
07.07.2021
Dovolenka
Milí naši zákazníci :) Ve dnech od 8.7.2021 do 11.7.2021 čerpáme dovolenou. Objednávky začneme vyřizovat v pondělí 12.7.2021. číst celé
26.12.2020
Haakaa je tu pro Vás!
Píšete blog nebo pravidelně zveřejňujete zážitky a chvíle z každodenního maminkovské života? Jsme otevřeni různým typům spolupráce! Kontaktujte nás ... číst celé
14.12.2020
Online platba
Platba možná i prostřednictvím GoPay brány. Možnost platit online kartou nebo převodem. číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
16.12.2020 Kojení
Která odsávačka Haakaa je pro mě nejvhodnější?
Staneš se každou chvíli mámou? Vítej na nejkrásnější, nejvzrušivější, život měnící se cestě, jakou kdy zažiješ. Gratulujeme! číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Reklamační řád společnosti Haayo s.r.o

Sídlo: Orechová 633/18, 040 01 Košice, Slovenská republika
Identifikační číslo: 52906396
DIČ: SK2121172713
zapsané v obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I. oddíl Sro, vložka č. 48178 / V. (dále jen „Prodávající“)

pro reklamaci zboží,
zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.haakaa.cz

Kontaktní údaje Prodávajícího:
Kontaktní adresa: Haayo s.r.o.
Orechová 633/18
040 01 Košice
Kontaktní e-mail: obchod@haakaa.cz
Kontaktní telefon: (+421) 917 174 048


1. Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

2. Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny).

3. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
 - má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
 -    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
 -   zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

4. U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována. 

5. V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

6. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

7. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

8. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

9. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

10. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy je prodávajícímu oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

11. V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

12. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

13. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
-  Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem, písemně či osobně.
- Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty.
- Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nic z výše uvedeného nebrání pozitivnímu vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

14. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 14.12.2020

Novinky z našeho blogu

Která odsávačka Haakaa je pro mě nejvhodnější?
16.12.2020 Kojení
Která odsávačka Haakaa je pro mě nejvhodnější?
Staneš se každou chvíli mámou? Vítej na nejkrásnější, nejvzrušivější, život měnící se cestě, jakou kdy zažiješ. Gratulujeme! číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Informace pro zákazníky
Kde nás najdete

Haayo s.r.o.

Orechová 633/18

040 01, Košice

Slovenská republika
Kontakty
Logo
Ing. Anna Moščáková, PhD.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz